25. juni 2010

Viva la France

Når jeg en gang blir enda større
Og mine bleier har blitt helt tørre
Da vet jeg hvor jeg skal reise til
(Om mamma gir etter og pappa vil)

Jeg har vært der nede i en hel uke nå
I et land med et språk umulig å forstå
Der var sol og jeg kunne bade masse
(Med badebuksa jeg bare likte sånn passe)

Jeg tok livet med ro og sov veldig lenge
Og bassenget var der jeg likte å ”henge”
Ble kjent med flere av de eldre gutta
(Med bleier hadde de nå nesten slutta)

Jeg hadde ofte min fine badekåpe på
Og synes selv at den er mildt sagt rå
Og så hørte jeg faktisk en kommentar
At den er ganske lik den Hugh Hefner har!

Så nå kjenner jeg at jeg er sikker på
At å dra tilbake er bare noe jeg må
Har bestemt meg for å bli utenlandsk
Jeg tror bestemt at jeg vil bli fransk!

4 kommentarer:

  1. Kan jeg flytte med deg, Oliver? Vil det veldig gjerne, spesielt om du fortsatt har den badekåpa på ;o) Håper vi sees snart. Mamma sier at vi er hjemme fremover, så om dere også er det kan vi kanskje gå en tur eller noe? Klem fra Lilly

    SvarSlett
  2. Hei Lilly! Du er et soleklart førstevalg til å flytte med meg. Vi er hjemme hele denne uken og vil gjerne treffe dere. Er dere klare for en Bygdøy-tur onsdag eller torsdag kanskje? Klem

    SvarSlett
  3. Vilken fransman !!! Med den badkappan kommer han att tjusa alla vackra fransyskor.
    Packa ner den i väskan för snart bär det iväg till ännu ett exotiskt land...Sweden... och västkusten.
    Vi längtar efter er alla. Klem fra farfar och farmor Tina

    SvarSlett
  4. Takk for det, snille Tina. Jeg gleder meg til å komme til Varberg!

    SvarSlett